»A ni govora o prenosu podobe s hotenjem, da fotografije ne bi več ločevali od slike ali risbe. Ne gre za nikakršen približek fotorealizmu. Štrukljeva slika je namreč lastna, od fotografije grobo ločena entiteta, ki se na platnu dodatno ustvarja, poudarja nekatere detajle in z izkušeno roko risarja natanko ve, kdaj uporabiti tuš, kdaj oglje, akril ali svinčnik.«
»Vsako izmed umetniških del na razstavi na lasten način prestopa vsakdanje norme, pa naj gre za verske podobe, bolezen, politiko, kapitalizem, svet umetnosti, neoliberalizem, način življenja ali razumevanje lastne identitete.«
»Kažejo nam podobe, ki so že v nas, razmisleke o stvareh, o katerih včasih ne zmoremo spregovoriti niti z najbližjimi. Odpirajo poti v razmislek, doživetje, svet pogledajo z drugega zornega kota. Tu je prava, še nekapitalizirana kreativnost, prostor svobode pogleda, mišljenja in upodobljenja. Kako bi kot družba lahko dopustili, da ta kraj izgublja vrednost, ko pa je temelj našega obstoja kot človeških bitij?«
»Dimitrijević je s serijo hotel poudariti to, da je naključni mimoidoči, ki ga je fotografiral na ulici in ga nato v monumentalni obliki postavil na pročelje v javnem prostoru, tisti, ki nima vpliva na to, kaj se dogaja z zgodovino.«
»Vztrajati bo treba na ravni javnega dialoga in na ravni političnega dialoga – pa tudi z akcijami, vse dokler ne bodo upoštevane specifike našega sektorja in dokler se ne rešijo vsaj akutni problemi, če že ne sistemski.«
»Za sivimi stenami se stopnjujejo politično motivirane redukcije sektorja v duhovno povsem osiromašeno 'novo kulturo', krepi se antiintelektualizem, na družbenih medijih in forumih se množijo fašistoidni, diskriminatorni in žaljivi pozivi, medtem pa živa kultura propada.«
»Če bi bila kultura tudi v nadaljnjih vladnih ukrepih pomoči prepoznana kot področje, ki je bilo v času pandemije koronavirusa med bolj prizadetimi in bo hkrati eden izmed zadnjih sektorjev, ki bo lahko v polnosti zaživel.«